Bourjois

Bourjois

Zrodenie značky sa datuje už do roku 1863. V tom období sa dámy nelíčili každodenne tak ako je to zaužívané dnes, ale  líčidlá boli potrebné pre obľúbené divadelné predstavenia. A tak boli vytvorené prvé a vysoko kvalitné líčidlá. Medzi prvé sa radia farebné voskové ceruzky, ktoré vytvoril jeden zo zakladateľov spoločnosti Joseph-Albert Ponsin. Po ich úspešnom uvedení pridávajú do kolekcie sypký púder, pod ktorý sa podpísal druhý z majiteľov Alexander Napoléon Bourjois, po ktorom nesie spoločnosť meno.

Vďaka priemyselnej výrobe a úspešným marketingovým technikám sa kozmetika stala rozšírenou v Európe. Dobiť americký trh však nebolo také jednoduché. Presýtený americký kozument mal na výber mnohoraké domáce i zahraničné výrobky a tak, ak chcel Bourjois zaujať, musel prísť s inováciou. A to niečo prišlo v roku 1928, kedy uviedol Bourjois prvý parfum s názvom Soir de Paris – Večer v Paríži. Jeho tvorcovia však nestavili iba na kvalitu vône z neopakovateľných zložiek, ale inováciu priniesli aj flakónom a balením. Aby trh zaujali, predávali tento parfum i v kabelkovom balení s ozdobnými strapcami, parfumovaným púdrom i ampulkou na jednorazové použitie.

Ďalším veľmi obľúbeným produktom sa stali líčka spoločnosti. Boli vyrobené z pigmentovaného prášku, ktorý sa zmiešaval s vodou a hmota sa nechala usušiť, neskôr sa ručne vyleštila a tak vznikla farba na líčka, ktorá sa jednoducho aplikovala a vytvárala prirodzený efekt. Dodnes sa, s malou technologickou obmenou, tieto farebné obľúbené líčka vyrábajú a sú výkladnou skriňou značky.

Marketing značky pracoval vždy s dôkladne pripravenými kampaňami, ktoré sršali kreativitou, vtipom a nadhľadom. K tradícií tejto značky patrí to, že nikdy v kampaniach nespolupracovali s hviezdami strieborného plátna či celebritami spoločenského života. Marketingová riaditeľka uvádza ich filozofiu: „Viete, my veríme, že každá žena je jedinečná a mala by byť sama sebou. Nechceme, aby ženy túžili byť ako niekto.“ A tak bez poškvrny pokračujú obľúbené kampane aj naďalej bez veľkých hviezd.

Čo dodať na záver – Bourjois to je kvalita nielen líčidiel, ale i vôni a telovej kozmetiky. Zaujme širokou farebnou škálou, vynikajúci vlastnosťami produktov a cenovou dostupnosť. Nie náhodou sa označuje mladšou sestrou Chanelu.

Galéria k článku

K článku neboli pridané žiadne iné obrázky.

Komentáre k článku

Doposiaľ nebol pridaný žiadny komentár.

Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia.

Vybrané články

Bezpečnostné opatrenie spojené s vírusom COVID-19

Bezpečnostné opatrenie spojené s vírusom COVID-19

Oznámenie spoločnosti RENEWABLE ENERGY SYSTEMS, s. r. o.

Prirodzené líčenie rias

Prirodzené líčenie rias

Ak aj v týchto letných dňoch vyhľadávate líčenie očí, prinášame náš tip na obľúbenú maskaru Bourjois.

Guerlain a rúž Rouge G

Guerlain a rúž Rouge G

Oku lahodiaca zbierka rúžov, ktorú už nepustíte z kabelky ...

Lalique L´Insoumis Ma Force

Lalique L´Insoumis Ma Force

Vášeň sila a nezávislosť z dielne Lalique...