Úvod / Články / Články o parfumoch / Chanel Gabrielle
Tlačiť

Chanel Gabrielle

Chanel prináša Gabrielle, dokonale ženskú a odvážnu ...

Chanel Gabrielle

Chanel uviedol do života svoj nový parfum Gabrielle na prezentácií v Paríži v júli 2017 (4.7.2017)

Rok 2017 je rokom Gabrielle Chanel. Je pripomenutím, akou úžasnou zakladateľkou tohto francúzskeho módneho domu bola a čo všetko pre neho spravila. Chanel sa rozhodol venovať tento rok Gabrielle Chanel. Rok osláv začal uvedením tašky s rovnomerným názvom – Gabrielle.

V septembri sa na svetových trhoch objaví aj nová vôňa a vychutnáme si novú kampaň s Kristen Stewartovou. Od roku 2013 je veľvyslankyňou Chanel. Vystupuje v kampaniach kolekcie Métiers d'Art a v súčasnosti je aj promotérkou kampane pre tašku GABRIELLE . Reklamný spot pre vôňu bol vytvorený brilantným britským režišérom Ringanom Ledwidgeom, ktorý má schopnosť rozprávať príbeh, krásne prezentovať detaily a priniesť jasnú identitu do scenára. Tlačová kampaň bola zverená fotografovi Karimu Sadlimu. Tento úžasný fotograf má inštinktívnu schopnosť vytvárať moderné a elegantné efekty na svojich fotografiách. Z tohto smerovania vidíme snahu Chanelu hľadať pre svoju novú vôňu uvedenie, ktoré podčiarkne modernosť a eleganciu.


S uvedením Gabrielle, Chanel otvára novú stránku vo svojej histórii. Nový názov. Nový flakón. Nový parfum. Nové územie pre vyjadrenie sa a inšpiráciu. V Gabrielle chcel Chanel zdôrazniť ženskosť viac do hĺbky, ctiť jej charakter a vytvoriť vôňu pre všetky ženy, pre ich feminitu, odvahu a hodnoty. Podľa Chanel, je možné novú vôňu opísať ako "abstraktnú kvetinovú". Olivier Polge položiť nový kvetinový sen  s ylang-ylangom, jazmínom, pomarančovými kvetmi a tuberózou.  Spolu s mandarínkami, grapefruitom, bielym pižmom, santalovým drevom a mliečnymi tónmi táto imaginárna kvetina sa stáva "difúziou svetla s diskrétnosťou, ako keby bola kvetinovou hmlou“.

Na zvýraznenie novej éry, značka navrhla nový tvar flakónu, ktorého tvar nepripomína skvelé klasiky v podaní Chanelu. Flakón je navrhnutý s veľmi tenkých sklenených stien, ktoré sa smerom k stredu jemne a diskrétne zbiehajú. „Luxus je to čo nie je vidieť“, hovorila Gabrielle (Coco Chanel), pre poctu, ktorej je táto vôňa uvádzaná do života.

Zloženie:
Hlava: mandarínka, grepfruit, čierne ríbezle
Srdce: tuberóza, ylang-ylang, jazmín, pomarančové kvety
Základ: santalové drevo, pižmo

Galéria k článku

Komentáre k článku

Doposiaľ nebol pridaný žiadny komentár.

Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia.

Vybrané články

Prirodzené líčenie rias

Prirodzené líčenie rias

Ak aj v týchto letných dňoch vyhľadávate líčenie očí, prinášame náš tip na obľúbenú maskaru Bourjois.

Guerlain a rúž Rouge G

Guerlain a rúž Rouge G

Oku lahodiaca zbierka rúžov, ktorú už nepustíte z kabelky ...

Lalique L´Insoumis Ma Force

Lalique L´Insoumis Ma Force

Vášeň sila a nezávislosť z dielne Lalique...

Lancôme Advanced Génifique

Lancôme Advanced Génifique

Nové prírastky do rodiny Lancôme Advanced Génifique...