Úvod / Články / Články o parfumoch / Chanel Gabrielle
Tlačiť

Chanel Gabrielle

Chanel prináša Gabrielle, dokonale ženskú a odvážnu ...

Chanel Gabrielle

Chanel uviedol do života svoj nový parfum Gabrielle na prezentácií v Paríži v júli 2017 (4.7.2017)

Rok 2017 je rokom Gabrielle Chanel. Je pripomenutím, akou úžasnou zakladateľkou tohto francúzskeho módneho domu bola a čo všetko pre neho spravila. Chanel sa rozhodol venovať tento rok Gabrielle Chanel. Rok osláv začal uvedením tašky s rovnomerným názvom – Gabrielle.

V septembri sa na svetových trhoch objaví aj nová vôňa a vychutnáme si novú kampaň s Kristen Stewartovou. Od roku 2013 je veľvyslankyňou Chanel. Vystupuje v kampaniach kolekcie Métiers d'Art a v súčasnosti je aj promotérkou kampane pre tašku GABRIELLE . Reklamný spot pre vôňu bol vytvorený brilantným britským režišérom Ringanom Ledwidgeom, ktorý má schopnosť rozprávať príbeh, krásne prezentovať detaily a priniesť jasnú identitu do scenára. Tlačová kampaň bola zverená fotografovi Karimu Sadlimu. Tento úžasný fotograf má inštinktívnu schopnosť vytvárať moderné a elegantné efekty na svojich fotografiách. Z tohto smerovania vidíme snahu Chanelu hľadať pre svoju novú vôňu uvedenie, ktoré podčiarkne modernosť a eleganciu.


S uvedením Gabrielle, Chanel otvára novú stránku vo svojej histórii. Nový názov. Nový flakón. Nový parfum. Nové územie pre vyjadrenie sa a inšpiráciu. V Gabrielle chcel Chanel zdôrazniť ženskosť viac do hĺbky, ctiť jej charakter a vytvoriť vôňu pre všetky ženy, pre ich feminitu, odvahu a hodnoty. Podľa Chanel, je možné novú vôňu opísať ako "abstraktnú kvetinovú". Olivier Polge položiť nový kvetinový sen  s ylang-ylangom, jazmínom, pomarančovými kvetmi a tuberózou.  Spolu s mandarínkami, grapefruitom, bielym pižmom, santalovým drevom a mliečnymi tónmi táto imaginárna kvetina sa stáva "difúziou svetla s diskrétnosťou, ako keby bola kvetinovou hmlou“.

Na zvýraznenie novej éry, značka navrhla nový tvar flakónu, ktorého tvar nepripomína skvelé klasiky v podaní Chanelu. Flakón je navrhnutý s veľmi tenkých sklenených stien, ktoré sa smerom k stredu jemne a diskrétne zbiehajú. „Luxus je to čo nie je vidieť“, hovorila Gabrielle (Coco Chanel), pre poctu, ktorej je táto vôňa uvádzaná do života.

Zloženie:
Hlava: mandarínka, grepfruit, čierne ríbezle
Srdce: tuberóza, ylang-ylang, jazmín, pomarančové kvety
Základ: santalové drevo, pižmo

Galéria k článku

Komentáre k článku

Doposiaľ nebol pridaný žiadny komentár.

Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia.

Vybrané články

Guerlain a rúž Rouge G

Guerlain a rúž Rouge G

Oku lahodiaca zbierka rúžov, ktorú už nepustíte z kabelky ...

Lalique L´Insoumis Ma Force

Lalique L´Insoumis Ma Force

Vášeň sila a nezávislosť z dielne Lalique...

Lancôme Advanced Génifique

Lancôme Advanced Génifique

Nové prírastky do rodiny Lancôme Advanced Génifique...

Yves Saint Laurent Black Opium Sound Illusion

Yves Saint Laurent Black Opium Sound Illusion

Ponorte sa do rytmu hudby s novým parfumom Black Opium Sound Illusion!