Giorgio Armani Sky di Gioia
Nový východ slnka, nový deň ...

Vôňa Acqua di Gioia Giorgia Armaniho vznikla v roku 2010 a symbolizuje element vody. V roku 2016 boli na trh uvedené jej nové verzie Air di Gioia a Sun di Gioia, ktoré predstavujú vánok a letné slnko, alebo vzduch a oheň.
Na jar je 2017 kolekcia rozšírená o novú edíciu Sky di Gioia, ktorá ponúka "nekonečný priestor pre sny."
Giorgio Armani Sky di Gioia je inšpirovaná prírodnou krásou východom slnka nad morskou hladinou. Samozrejme, že so sebou nesie posolstvo nádeje. Prináša každý deň nové príležitosti a každé svitanie sľubuje lepší zajtrajšok plný optimizmu. V parfume sa nesú tóny liči a pivonky.
Tvárou reklamnej kampane je modelka Barbara Palvin.
Zloženie:
Hlava: liči, zelená hruška
Srdce: ruža stolistá, pivónia
Základ: biele pižmo
Komentáre k článku
Doposiaľ nebol pridaný žiadny komentár.
Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia.