Lanvin Éclat d´Arpege for Men
Éclat d'Arpege for Men v sebe hrdo nesie odkaz značky LANVIN: klasický, osviežujú, zmyselný a neomylne elegantné.

Éclat d'Arpege for Men v sebe nesie samotnú esenciu moderného muža, vrátane jeho jednoznačnej príťažlivosti a šarmu.
Vôni nechýba mužná elegancia príznačná pre pánske modely módneho domu Lanvin, charakteristické čistými rafinovanými strihmi a použitím tých najkvalitnejších materiálov. Preto uspokojí aj tých najnáročnejších mužov, ktorí preferujú jednoduché a skvele padnúce oblečenie.
Vlastné vonná kompozícia vyniká kontrastmi, v ktorých sa mieša explózia sviežich úvodných tónov s jemnými akordmi srdca umocneným drevitým základom. Podmanivé prepojenie drevitých akcentov jej dopraje na neodolateľnej mužnosti - pre svojho nositeľa sa stane "druhou kožou", symbolom istoty a príťažlivosti.
Parfumérka Sonia Constant kládla pri svojej práci na Éclat d'Arpege for Men dôraz na tie najkvalitnejšie ingrediencie: cédrové drevo a ambrofix znásobené ušľachtilosťou santalového dreva a pižma. Ich zmyselnú kompozíciu prepojila s iskrivým kokteilom talianskych citrusov - bergamotu, sicílskeho citrónu a mandarínky. Pre znásobenie sviežeho vyznenia celej kompozície siahla po zelených lístkoch fialky, rozmarínu a jazmínu.
"Vlastná vôňa má pripomenúť osviežujúci dotyk čerstvého vzduchu na nahej koži a zároveň prepojiť eleganciu s čistotou a náznakom rezervovanosti do rýdzo modernej kompozície," uvádza Sonia Constant.
Cez číre sklo flakónu presvitá blankytne modrá farba vlastnej vône, ktorá v sebe nesie prísľub sviežosti a čistoty vyjadrený vodným akordom. Korunuje ho rafinovane jednoduchý kovový uzáver zvýrazňujúca mužnú eleganciu. Krabička z plexiskla v dymovo šedom odtieni dáva dômyselne vyniknúť kráse samotného flakónu.
S pohľadom upretým k horizontu a atletickou postavou rysujúcej sa na pozadí mora - práve tak sa nám predstavuje očarujúci muž LANVIN, ktorému svoju tvár aj mužnú muskulatúru prepožičal model Bruno Rosendo.
Muža LANVIN charakterizuje túžba po láske, slobode a radosť zo slnečných dní strávených na plážach Stredozemného mora v okolí St.Tropez. Práve tam totiž uniká relaxovať pred hektickým životom vo veľkomeste. Kampaň majstrovsky nafotil Christophe Musiol.
Zloženie:
Hlava: bergamot, mandarínka, citrón
Srdce: lístky fialky, jazmín, rozmarín
Základ: céder, ambrofix, santal, pižmo
Galéria k článku
K článku neboli pridané žiadne iné obrázky.
Komentáre k článku
Doposiaľ nebol pridaný žiadny komentár.
Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia.