Revlon

Začiatok vzniku spoločnosti Revlon sa datuje do roku 1932, kedy bratia Charles a Joseph Revson spolu s chemikom CR Lachmanom navždy zmenili kozmetický priemysel. Revlon odštartoval svoju úspešnú dráhu uvedením jediného produktu: revolučného laku na nechty vo farbe inej ako červená. Čoskoro sa intenzívne pestré odtiene objavili na nechtoch žien všade, kam ste sa pozreli – vrátane titulky prestížneho časopisu Vogue.
História značky:
50-te roky
Lesklé stránky dámskych magazínov obsadila jedna z najväčších kozmetických kampaní všetkých čias: Revlon uviedol kolekciu rúžov a lakov na nechty Revlon Fire & IceTM.
V dobe, kedy v spoločnosti dominovali ideály v podobe zahraničných krások, ako Brigitte Bardot a Ingrid Bergman, Revlon postavil svoju kampaň na neznámej americkej žene, rovnako očarujúcej a pôvabnej v každodennom živote ako ktorákoľvek zo slávnych herečiek na striebornom plátne.
Kampaň Revlon Fire & IceTM zožala taký úspech, že si ju Revlon pripomenul v roku 2010 znovu uvedením limitovanej série rúžov a lakov. Legenda ožila na vizuáli v hlavnej úlohe s Jessicou Biel.
60-te roky
Hlavnou úlohou Revlonu sa stalo predstaviť „americký look“ zvyšku sveta prostredníctvom reklamných vizuálov s americkými modelkami.
70-te roky
Nová, vzrastajúca vlna feminizmu povzbudila Revlon k vývoju nových produktov ako odrazu ženského progresu. Značka zaradila do svojej ponuky makeupy a prípravky na skrášlenie očí. V roku 1973 značka oznámila uvedenie prvej vône: vône Charlie majú aj 40 rokov od svojho predstavenia množstvo priaznivcov v radoch žien všetkých vekových skupín.
80-te roky
Obdobie charakterizuje prechod z luxusných obchodných domov do parfumérií a drogérií. Značka si za cieľ stanovila priblížiť sa čo najväčšiemu počtu žien a pre tento účel do svojich kampaní obsadila najnezabudnuteľnejšie ženy sveta: Claudiu Schiff er, Cindy Crawford a Christy Turlington.
90-te roky
Debut kolekcie ColorstayTM, ktorej tvárou sa stala úspešná Halle Berry. Kolekcia sa čoskoro stala najpredávanejšou líniou dlhotrvajúcich prípravkov v USA a túto pozíciu si drží doposiaľ.
2000
Prelom tisícročí priniesol Revlonu nové inšpirácie. Jednou z nich sa stala uznávaná svetoznáma maskérka Gucci Westman, ktorá sa v roku 2008 ujala funkcie celosvetovej umeleckej riaditeľky Revlonu a vyniesla značku na piedestál trendov i módy. Na tejto významnej pozícii zotrvala do apríla tohto roku.
V roku 2011 sa k značke pripojili nové tváre, talentované filmové hviezdy Emma Stone a Olivia Wilde, ktoré sa stali novými veľvyslankyňami značky.
Galéria k článku
K článku neboli pridané žiadne iné obrázky.
Komentáre k článku
Doposiaľ nebol pridaný žiadny komentár.
Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia.