Revlon

Revlon

Začiatok vzniku spoločnosti Revlon sa datuje do roku 1932, kedy  bratia Charles a Joseph Revson spolu s chemikom CR Lachmanom navždy zmenili kozmetický priemysel. Revlon odštartoval svoju úspešnú dráhu uvedením jediného produktu: revolučného laku na nechty vo farbe inej ako červená. Čoskoro sa intenzívne pestré odtiene objavili na nechtoch žien všade, kam ste sa pozreli – vrátane titulky prestížneho časopisu Vogue.

História značky:
 

50-te roky
Lesklé stránky dámskych magazínov obsadila jedna z najväčších kozmetických kampaní všetkých čias: Revlon uviedol kolekciu rúžov a lakov na nechty Revlon Fire & IceTM.
V dobe, kedy v spoločnosti dominovali ideály v podobe zahraničných krások, ako Brigitte Bardot a Ingrid Bergman, Revlon postavil svoju kampaň na neznámej americkej žene, rovnako očarujúcej a pôvabnej v každodennom živote ako ktorákoľvek zo slávnych herečiek na striebornom plátne.
Kampaň Revlon Fire & IceTM zožala taký úspech, že si ju Revlon pripomenul v roku 2010 znovu uvedením limitovanej série rúžov a lakov. Legenda ožila na vizuáli v hlavnej úlohe s Jessicou Biel.
 

60-te roky
Hlavnou úlohou Revlonu sa stalo predstaviť „americký look“ zvyšku sveta prostredníctvom reklamných vizuálov s americkými modelkami.
 

70-te roky
Nová, vzrastajúca vlna feminizmu povzbudila Revlon k vývoju nových produktov ako odrazu ženského progresu. Značka zaradila do svojej ponuky makeupy a prípravky na skrášlenie očí. V roku 1973 značka oznámila uvedenie prvej vône: vône Charlie majú aj 40 rokov od svojho predstavenia množstvo priaznivcov v radoch žien všetkých vekových skupín.
 

80-te roky
Obdobie charakterizuje prechod z luxusných obchodných domov do parfumérií a drogérií. Značka si za cieľ stanovila priblížiť sa čo najväčšiemu počtu žien a pre tento účel do svojich kampaní obsadila najnezabudnuteľnejšie ženy sveta: Claudiu Schiff er, Cindy Crawford a Christy Turlington.
 

90-te roky
Debut kolekcie ColorstayTM, ktorej tvárou sa stala úspešná Halle Berry. Kolekcia sa čoskoro stala najpredávanejšou líniou dlhotrvajúcich prípravkov v USA a túto pozíciu si drží doposiaľ.
  
2000
Prelom tisícročí priniesol Revlonu nové inšpirácie. Jednou z nich sa stala uznávaná svetoznáma maskérka Gucci Westman, ktorá sa v roku 2008 ujala funkcie celosvetovej umeleckej riaditeľky Revlonu a vyniesla značku na piedestál trendov i módy. Na tejto významnej pozícii zotrvala do apríla tohto roku.
V roku 2011 sa k značke pripojili nové tváre, talentované filmové hviezdy Emma Stone a Olivia Wilde, ktoré sa stali novými veľvyslankyňami značky.

Galéria k článku

K článku neboli pridané žiadne iné obrázky.

Komentáre k článku

Doposiaľ nebol pridaný žiadny komentár.

Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia.

Vybrané články

Bezpečnostné opatrenie spojené s vírusom COVID-19

Bezpečnostné opatrenie spojené s vírusom COVID-19

Oznámenie spoločnosti RENEWABLE ENERGY SYSTEMS, s. r. o.

Prirodzené líčenie rias

Prirodzené líčenie rias

Ak aj v týchto letných dňoch vyhľadávate líčenie očí, prinášame náš tip na obľúbenú maskaru Bourjois.

Guerlain a rúž Rouge G

Guerlain a rúž Rouge G

Oku lahodiaca zbierka rúžov, ktorú už nepustíte z kabelky ...

Lalique L´Insoumis Ma Force

Lalique L´Insoumis Ma Force

Vášeň sila a nezávislosť z dielne Lalique...